Terve.Kysymykseni koskee Margit Sandemon noitamestari kirjasarjan jatkoa. Löysin viimeisimmän kysymyksen ja vastauksen vuodelta 2005 Joten olisiko tietoa että…

Kysytty

Terve.Kysymykseni koskee Margit Sandemon noitamestari kirjasarjan jatkoa. Löysin viimeisimmän kysymyksen ja vastauksen vuodelta 2005 Joten olisiko tietoa että onko Sagnet om lysets rike 1-10 jo suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Margit Sandemon kirjoja ei ole suomennettu vuoden 1999 jälkeen, joten myöskään Sagnet om lysets rike -sarjaa ei ole saatavana suomeksi.

Lähde: Fennica-tietokanta