Mitä voitte kertoa Margit Sandemon sarjasta "Legenden om Ljusets Rike"? Esim. mikä kustantaja? Onko suomennettu? Jos ei niin suomennetaanko? Ja mistä voisin…

Kysytty

Mitä voitte kertoa Margit Sandemon sarjasta "Legenden om Ljusets Rike"? Esim. mikä kustantaja? Onko suomennettu? Jos ei niin suomennetaanko? Ja mistä voisin kysyä lisää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Margit Sandemon kirjojen ruotsalainen kustantaja (www.boknoje.se)ilmoittaa, että yhteistyö suomalaisen Kirjaviihde-kustantajan kanssa on loppunut. Sarjaa Legenden om ljusets rike ei ehditty suomentaa eikä sitä näin ollen lähiaikoina olla suomentamassa. Ruotsiksi kirjoja voi tilata kirjastojen kautta.