Otsikko
Terve! Hakusessa on muutaman vuoden ollut Roald Dahlin elokuva Kuka pelkää noitia, vuodelta 1990. Aineistohaulla ei löytynyt, joten olisiko jotain ideoita…

Kysytty

Terve! Hakusessa on muutaman vuoden ollut Roald Dahlin elokuva Kuka pelkää noitia, vuodelta 1990. Aineistohaulla ei löytynyt, joten olisiko jotain ideoita mistä voisi kyseisen elokuvan löytää? Kiitos!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä Nicolas Roegin ohjaamaa elokuvaa löytyy Suomesta Ylivieskan kirjastosta. Voit pyytää elokuvan kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta. Elokuva on vain videokasettimuodossa.