Telkkarista tuli keskiviikkona Mafiaveljet (goodfellas) elokuva. Lopputeksteissä sanotaan sen pohjautuvan Nicholas Pialeggin kirjaan "Gansteri Henry Hill"…

Kysytty

Telkkarista tuli keskiviikkona Mafiaveljet (goodfellas) elokuva. Lopputeksteissä sanotaan sen pohjautuvan Nicholas Pialeggin kirjaan "Gansteri Henry Hill". Mistäköhän tämän opuksen saisi käteen. Nettiviidakosta en löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvakäsikirjoitus perustuu Nicholas Pileggin kirjaan Wiseguy : life in a mafia family. Kirja kertoo gangsteri Henry Hillin elämästä. Turun kaupunginkirjastosta löytyy vain elokuvakäsikirjoitus, kirjasta voit tehdä kaukolainapyynnön.