Tein kirjasta varauksen netin kautta ja laitoin, että jos en saa kirjaa ennen 14.2., niin en tarvitse sitä. Nyt riittäisi kuitenkin, että saisin kirjan 3.3…

Kysytty

Hei! Tein kirjasta varauksen netin kautta ja laitoin, että jos en saa kirjaa ennen 14.2., niin en tarvitse sitä. Nyt riittäisi kuitenkin, että saisin kirjan 3.3. mennessä, mutta järjestelmä ei anna muuttaa päivämäärää, ainoastaan kirjan noutopaikan. Miten voin muuttaa päivämäärä vai pitääkö tehdä uusi varaus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ehdin vastaamaan vasta tänään eli 14.2.
Järjestelmä on jo perunut varauksesi.
Tee uudet varaukset ja toivotaan parasta.