Otsikko
Teimme n.30 minuuttia kestävän lyhytelokuvan, nyt haluaisin esittää sitä. Saisin paikalle varmasti myös katsojia, koska usea ihminen on osoittanut…

Kysytty

Hei,

Teimme n.30 minuuttia kestävän lyhytelokuvan, nyt haluaisin esittää sitä. Saisin paikalle varmasti myös katsojia, koska usea ihminen on osoittanut kiinnostuksensa lyhärin näkemiseksi. VOinko esittää teoksen jossain esim.Helsingin kirjastossa??
Onko ongelma, jos lyhytelokuvaan liittyy joukkorahoitukskampanja ??

Lisätietoja mm.Mesenaatti.Me - Havahtumisia-kampanjasta
sekä Youtubesta Havahtumisia-traileri

Vastaus

Vastattu

Kirjastonjohtajilla kannattaa kysyä asiasta.