Teen tutkielmaa lastenkirjallisuuten liittyen. Miltä sivuilta löytäisin tietoa Elina Karjalaisesta. Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt kuin muutaman…

Kysytty

Teen tutkielmaa lastenkirjallisuuten liittyen. Miltä sivuilta löytäisin tietoa Elina Karjalaisesta. Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt kuin muutaman sivun, eikä niissäkään ole ollut kovin paljon tietoa. Kaipaisin erityisesti muutakin tietoa kuin esim. tuotokset tai palkinnot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WSOY on Elina Karjalaisen kustantamo. Osoitteesta http://www.wsoy.fi/www/main.nsf/docs/kirjailijat löytyy myös linkki hänen tietoihinsa.