Mitä kautta pääsisin käsiksi TASANTO HILKAN kirjoittamaan MUISTELUJA TIMPERILÄSTÄ nimiseen kirjaan? Olisin kiinnostunut ostamaan vaikka omaksi jos vaan…

Kysytty

Hei!
Mitä kautta pääsisin käsiksi
TASANTO HILKAN kirjoittamaan
MUISTELUJA TIMPERILÄSTÄ
nimiseen kirjaan?

Olisin kiinnostunut ostamaan vaikka omaksi jos vaan tietäisin mistä saa.

Muita tietoja kirjasta:
208 s.
1998, Raahen kirjapaino, ISBN 952-90-9774-3 (sid.)
Asiasanat: Säkkijärvi, Ylämaa, Timperilä

Lämmin kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos "Muisteluja Timperilästä" löytyy Oulun- ja Lappeenrannan maakuntakirjastoista.
Myös seuraavista yliopistokirjastoista; Oulu, Helsinki sekä Åbo Akademi.

Internet-osoitteessa http://juuretsuvussa.net/kirja_luettelo_sukukirjat.htm
esitellään "Juuret suvussa" teos, joka sisältää tietoja "Muisteluja Timperilästä".