Otsikko
Teen koulussa suullista esitelmää Anna-Leena Härkösestä. Tarkoitukseni on esitelmässäni vastata kysymykseen "Miten minusta tuli kirjailija ja miten kirjani…

Kysytty

Teen koulussa suullista esitelmää Anna-Leena Härkösestä. Tarkoitukseni on esitelmässäni vastata kysymykseen "Miten minusta tuli kirjailija ja miten kirjani syntyvät". Tarvitsisin tietoa kirjailoijasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Videossa "Kirjailijakuvia 16 -Anna-Leena Härkönen" löydät tietoa kirjailijasta. Myös kirjassa "Kotimaisia nykykertojia", jonka ovat toimittaneet Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa; WSOY 1997, on kerrottu Anna-Leena Härkösestä. Samoin Pekka Tarkan teoksessa "Suomalaisia nykykirjailijoita" Tammi 6 uud.
laitos, 2000, löydät tietoa. Voit mennä osoitteeseen www.libplussa.fi, katsomaan missä kirjastossa kyseinen video ja kirjat sijaitsevat. Voit myös tulla kirjastoon, jossa voimme yhdessä katsoa tietokannasta, missä lehdissä on tietoa Anna-Leena Härkösestä.