Otsikko
Teen kirjailija esitelmää Rosa Liksomista ja tarvitsisin hänen elämänkerra.. esim. en ole löytänyt mitään tietoa hänen lapsuudestaan tai nuoruudestaan…

Kysytty

Teen kirjailija esitelmää Rosa Liksomista ja tarvitsisin hänen elämänkerra.. esim. en ole löytänyt mitään tietoa hänen lapsuudestaan tai nuoruudestaan...
Kiitos jo etukäteen..!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteesta http://www.lib.hel.fi/ pääsee kirjaston erikoissivustoille ja sieltä Sanojen aikaan, josta löytyy tietoa Rosa Liksomista.
Netistä löytyy tietoa myös ainakin osoitteesta www.google.fi, laittamalla kirjailijan nimi lainausmerkkeihin.