Tarvitsisin yläkouluun sopivaa luettavaa, n.25-30 kpl/ luokka. En löydä nyt listaa, missä näkyisi luokkakirjastosarjat. Jostain tarkennetusta hausta sen saa,…

Kysytty

Hei.

Tarvitsisin yläkouluun sopivaa luettavaa, n.25-30 kpl/ luokka.
En löydä nyt listaa, missä näkyisi luokkakirjastosarjat.
Jostain tarkennetusta hausta sen saa, mutta miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

lastukirjastot.fi-sivuston tarkennetussa haussa on kohta hylly, kirjoita siihen luokkasarjat, niin saat listauksen näistä kirjoista.

Luokkasarjoja ei voi varata verkkokirjaston kautta. Ota yhteyttä omaan kirjastoosi, niin he pyytävät haluamasi kirjat toisesta kirjastosta sinulle.