Otsikko
Tarvitsisin tuotteistamista koskevan kirjan, koska kaupungin tuotteistamiskoulutus alkaa lähipäivinä.

Kysytty

Tarvitsisin tuotteistamista koskevan kirjan, koska
kaupungin tuotteistamiskoulutus alkaa lähipäivinä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmasta löytyy mm. seuraavanlaisia teoksia:
Parantainen, Jari: Tuotteistaminen: rakenna palvelusta tuote 10 päivässä (Talentum, 2007), Parantainen, Jari: Tuotteistajan nimiopas (Talentum, 2007), Kolehmainen, Sanna: Tuotteistus ja kustannuslaskenta tilaaja-tuottajamallissa : tuotekohtaisten kustannuslaskentamallien kehittäminen Tampereen kaupungin tuotantoyksikölle (Tampereen yliopisto, 2007), Lehtinen, Uolevi: Asiantuntijapalvelut: tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu (WSOY, 2005), Tuominen, Anniina: Projektituotteistajan opas (Työministeriö, 2005). Voit varata näistä itsellesi parhaiten sopivan verkkokirjastomme http://hameenlinna.kirjas.to/ kautta. Voit myös tehdä verkkokirjastossa haun asiasanalla tuotteistus, hakutuloksena tulee 24 kirjaa.