Otsikko
Tarvitsisin tietoa ja kuvamateriaalia eri aikakausista jääkausi, mesopotamia, Egypti, Kreeta/Mykene,Kreikka, Rooma, etruskit, bysantti, keskiaika(romaaninen ja…

Kysytty

Tarvitsisin tietoa ja kuvamateriaalia eri aikakausista jääkausi, mesopotamia, Egypti, Kreeta/Mykene,Kreikka, Rooma, etruskit, bysantti, keskiaika(romaaninen ja goottinen), renesanssi, viikingit ja Suomen pronssi ja rautakausi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarvitset tietoa hyvin monista eri aikakausista, siksi lähteeksi kävisi jokin historian kirjasarja, esim. Otavan suuri maailmanhistoria tai Gummeruksen suuri maailmanhistoria -sarjat. Vähän tiiviimmin löydät tietoa Maailmanhistorian pikkujättiläinen ja Suomen historian pikkujättiläinen -kirjoista.

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston Makupalat-aihehakemiston historialinkkien kautta löydät myös tietoa historian eri aikakausista:

http://www.makupalat.fi/historia.htm