Tarvitsisin Suomen postimerkkilehden numerot 3/1987 (s. 155) ja 1/1992 (s. 14). Onko ko. numeroita jossain?

Kysytty

Tarvitsisin Suomen postimerkkilehden numerot 3/1987 (s. 155) ja 1/1992 (s. 14). Onko ko. numeroita jossain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen postimerkkilehden noin vanhoja numeroita ei ole enää HelMet-kirjastojen kokoelmissa, mutta Kansalliskirjastosta Helsingistä kyseisen lehden vanhojakin numeroita löytyy. Lehtiä ei lainata sieltä ulos vaan niitä täytyy lukea paikan päällä. Lehdistä voi toki ottaa kopioita.

Lehdestä voi tehdä myös kaukopalvelutilauksen muualta Suomesta, esim. varastokirjastosta Kuopiosta. Kaukopalvelutilaus Vantaalle maksaa 7 euroa kappale.