Sollon kirjastossa on kuulemma Suomen Rintamamiehet 1939-45 kirjasarjan kaikki osat. Olisin kysynyt onko se saatavissa katsottavaksi heti kun tulee kirjastoon…

Kysytty

Hei! Sollon kirjastossa on kuulemma Suomen Rintamamiehet 1939-45 kirjasarjan kaikki osat. Olisin kysynyt onko se saatavissa katsottavaksi heti kun tulee kirjastoon vai onko se jossain varastossa, josta se pitää tilata? Jos tilattava etukateen, niin tilaan sen katsottavaksi.

Vastaus

Vastattu

Kirjasarja on Sellossa käsikirjastokappaleena, joten sitä ei lainata vaan se on aina kirjastossa luettavana. Kirjoja ei siis tarvitse etukäteen varata. Sellon lisäksi kirjat ovat luettavissa Pasilan kirjastossa. Siellä kirjat ovat varastossa, mutta ne voi pyytää luettavakseen, kun saapuu kirjastoon. Kirjat saapuvat varastosta muutamassa minuutissa.