Tarvitsisin nuotit sekä musiikkinäytteen C.-M. Widorin "Toccata"-kappaleesta (Urkusinfoniasta nro 5) sekä E. Elgarin "Pomp & Circumstances" -kappaleesta…

Kysytty

Tarvitsisin nuotit sekä musiikkinäytteen C.-M. Widorin "Toccata"-kappaleesta (Urkusinfoniasta nro 5) sekä E. Elgarin "Pomp & Circumstances" -kappaleesta. Osaatteko neuvoa, löytyykö kirjastosta kyseisestä kappaleesta nuotteja ja/tai musiikkinäytettä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa olevalta cd:ltä
Kiviniemi: Wedding organ album (cls0062276) löytyy molemmat etsimäsi kappaleet (Widor: Toccata ja Elgar: Pomp and circumstance).

Nuotit Widorin Toccataan löytyy esim. Töölön kirjaston musiikkiosastolta nuotista:
luokka 786.13
Oxford Book of Wedding

Elgar: Pomp... nuotit löytyy pääkaupunkiseudulla nuotista:
Häämarsseja uruille (isbn 951 757 3804)