Tarvitsisin kirjaviitteitä erilaisista oma-apu- ja itsehoitokirjoista psykiatrian alalta, erilaisista mielenterveysongelmista kärsiville potilaille. Mistä ja…

Kysytty

Tarvitsisin kirjaviitteitä erilaisista oma-apu- ja itsehoitokirjoista psykiatrian alalta, erilaisista mielenterveysongelmista kärsiville potilaille. Mistä ja miten sellaisen voisi saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Tässä muutama teos, jotka löytyivät asiasanahauilla ITSEHOITO tai ITSEHOITO JA MIELENTERVEYS: Nave: 64 tapaa alistaa alakulo; Furman: Perhosia vatsassa - apua pelkoihin, paniikkiin ja ahdistukseen; Henkiseen hyväänoloon - kodin psykologia; Ryan: Askeleita pelosta toipumiseen...; Ryan: Askeleita huonosta itsetunnosta toipumiseen...; Ryan: Askeleita katkeruudesta toipumiseen...; Ryan: Askeleita läheisriippuvuudesta toipumiseen...; Ryan: Askeleita masennuksesta toipumiseen...; Aranovich: Mielelläni terveeksi; Borysenko: Hoida itseäsi - hoidat mieltäsi; Fontana: Tunne itsesi, toteuta toiveesi. Teoksia voi tiedustella pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoista tai saatavuustietoja voi katsella myös Plussa-aineistohaussa osoitteessa http://www.libplussa.fi/
Jos nämä teokset eivät tunnu tarpeeksi spesifeiltä, niin ehkä kannattaisi kysellä esim. Terveystieteiden keskuskirjastosta. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.terkko.helsinki.fi/