Tarvitsisin kirjan, jossa olisi esitelty Raamatun henkilöitä ja niiden tarinoista nouseva hengellinen sanoma. Löytyykö?

Kysytty

Tarvitsisin kirjan, jossa olisi esitelty Raamatun henkilöitä ja niiden tarinoista nouseva hengellinen sanoma.
Löytyykö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastosta ja Hollolan kunnankirjastosta löytyy runsaasti Raamatun henkilöistä kertovaa kirjallisuutta ja pääosin ne ovat luokassa 22.3. Luokasta 22 löytyy Raamatun kertomuksia, joissa käsitellään myös Raamatun henkilöitä. Kirjoja on sekä aikuisten- että lastenosastoilla. Kirjallisuutta voi hakea myös LASTU:sta eli Lahden seudun kirjastojen yhteisestä aineistotietokannasta http://www.lastukirjastot.fi/lahti/ tarkennetusta hausta kirjoittamalla kenttään Asiasanat/Aihe hakusanat "raamatun henkilöt". Lapsille tarkoitettuja kuvakirjoja Raamatun henkilöistä löytyy myös luokasta 85.22 lastenosastoilta.