Tarvitsisin kattavaa suomi-englanti-suomi tekniikan sanakirjaa, josta selviäisi erityisesti geo- ja rakennus(rakenne)tekniikan sanastoa.

Kysytty

Tarvitsisin kattavaa suomi-englanti-suomi tekniikan sanakirjaa, josta selviäisi erityisesti geo- ja rakennus(rakenne)tekniikan sanastoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin alan sanakirjoja, jotka löytyvät HelMet-kirjastojen kokoelmista.
Geotekniikan sanasto = Geotehnical dictionary : englanti, suomi, ruotsi, saksa, ranska, portugali, espanja, venäjä : English, Finnish, Swedish, German, Fremch, Portuguese, Spanish, Russian, Rakentajain kustannus, 1990.

Mauno, Esko, Tekniikan sanasto : englanti-suomi-englanti,
Alfamer, 2000.
Tiula, Martti

Termipakki : rakennusalan sanastoa suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, Rakennustieto, 2003.

Killer, W. K.,Kuvitettu englantilais-saksalais-suomalainen rakennustekniikan sanasto, Rakentajain kustannus, 1992.

Rakennusalan sanakirja : venäjä-englanti-suomi, suomi-englanti-venäjä, Suomen rakennusinsinöörien liitto, 1991.

Prof : suomi-englanti :tekniikan ja talouden sanakirja,
Gummerus, 2003.

Kirjojen saatavuuden voit tarkistaa HelMet-aineistohausta, http://www.helmet.fi .