Tarvitsisin apua opinnäytetyöhöni. Teen lehdistö/nettilehdestä tutkimusta ja kohteeni on China Daily. Yliopistolta en saanut tarpeeksi apuja tiedonetsintään…

Kysytty

tarvitsisin apua opinnäytetyöhöni. Teen lehdistö/nettilehdestä tutkimusta ja kohteeni on China Daily. Yliopistolta en saanut tarpeeksi apuja tiedonetsintään eli tarvitsen ammatilaisen apua tietokannoista etsimiseen. Olen hakenut teemoista: mediatutkimus, lehdistötutkimus, sensuuri, sensuuri kiinassa lehdistö kiinassa, kiinan tiedotuspolitiikka, sosiaalinen media ja sen rooli sekä englanniksi ja suomeksi. Yleistä teoriaa siis jos löytyisi lehdistötutkimuksesta (en tarvitse mitään kvantitatiivista tai kvalitatiivista metodikirjaa) ja artikkeleita tai kirjoja koskien nimenomaan Kiinaa näissä asioissa. Voisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun on syytä tulla käymään kirjaston jotta voisit yhdessä kirjastonhoitajan kanssa tehdä tiedonhakuja. On syytä muista että tiedonhakuja joutuu tekemään monta kertaa.
Voit varata pitemmän ajan kirjastonhoitajan kanssa, katso lisää
http://www.lib.hel.fi/Page/ae65596d-d6f4-42b4-971e-edca26dcf0b2.aspx