Tarvitsen välttämättä kirjan: Edmund J. Bourne: Vapaaksi ahdistuksesta.Työkirja paniikista ja peloista kärsiville. Löytyykö se vielä jostain kirjastosta?

Kysytty

Hei!
Tarvitsen välttämättä kirjan: Edmund J. Bourne: Vapaaksi ahdistuksesta.Työkirja paniikista ja peloista kärsiville.
Löytyykö se vielä jostain kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Vaski-kirjastojen ainoa vapaalta näyttävä nide näyttäisi tosiaan olevan Velkuan kirjastossa. Siihen ei voi tehdä varausta.
Kysyin tätä Naantalin kirjastosta.
Työtoverini kuulivat puheluni ja käsittelivät juuri palautuskirjoja, joiden joukossa oli tämä kirja. Se on ollut meillä korjattavana ja siis palautui tänään.
Nyt olisi selvintä, että laitan kirjan nimellänne varattuihin pääkirjaston vastaanottoon. Se on sieltä noudettavissa viiden päivän aikana. Tänään kirjasto suljetaan klo 18.00. Seuraavan kerran avataan sunnuntaina 12.00- 18.00.