Otsikko
Tarkistin, että varaukseni on matkalla noutopaikkaan, tämä ilmoitus tullut jo eilen. Montako päivää kuljetus voi kestää?

Kysytty

Tarkistin, että varaukseni on matkalla noutopaikkaan, tämä ilmoitus tullut jo eilen. Montako päivää kuljetus voi kestää?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastossa varaus voi olla matkalla noutopaikkaan enimmillään noin viikon. Teoksen kuljetusaikaan vaikuttaa se, tuleeko se saman vai toisen kaupungin kirjastosta. Toisen kaupungin kirjastosta saapuva teos matkaa kaupunkien lajittelukeskusten kautta, mikä pidentää kuljetusaikaa verraten siihen kuin jos teos saapuisi saman kaupungin toisesta kirjastoyksiköstä.