Otsikko
Tämän viestin lähetin 20.2.2022. Mutta eikö totta, että 22.2.2022 ihmiskunta ei tule aikoihin näkemään sellaista päivää, jonka päivämäärämerkinnän numerot…

Kysytty

Tämän viestin lähetin 20.2.2022. Mutta eikö totta, että 22.2.2022 ihmiskunta ei tule aikoihin näkemään sellaista päivää, jonka päivämäärämerkinnän numerot koostuisivat ainoastaan kakkosesta ja nollasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraava päivämäärä, joka koostuu vain kakkosista ja nollista, on 2.2.2200.