Tämä kysymys on oikeastaan toive ja osoitettu Seinäjoen kaupunginkirjastoon kirjastotoimenjohtaja ja kirjailija Mervi Heikkilälle. Voisitko jatkaa kirjasarjaa…

4.2.2019

Voisitko jatkaa kirjasarjaa Aijalinsaaren tarut? Äidin mielestä siinä on erittäin hyvää suomea. Mun mielestä se on jännittävä ja kiva seikkailu. Olen lukenut sekä Revonpuron että Tuulenkalan. Sain Revonpuron joululahjaksi ja olin kotikuntamme kirjaston ensimmäinen Tuulenkalan lainaaja tammikuussa, kun kirja saapui kirjastoon. Tykkään lukemisesta, koska kirjoissa on jännitystä, hauskuutta ja joskus surua.

5.2.2019

Kirjailija kiittää palautteesta! Aijalin saaren tarut on saamassa jatkoa, sillä kolmas osa Sudenhampaat ilmestyy aivan näinä päivinä. Tässä kirjassa päähenkilö Pöllö matkaa vuoristoon ja joutuu jälleen jännittävään seikkailuun.