Otsikko
Taitoluistelun EM Espoossa, Naisten vapaaohjelma (la 28.1 TV 2). Mistä löytyy tiedot taustamusiikista? Muutamalla luistelijalla oli kiinnostava kappale. Yksi…

Kysytty

Taitoluistelun EM Espoossa, Naisten vapaaohjelma (la 28.1 TV 2). Mistä löytyy tiedot taustamusiikista? Muutamalla luistelijalla oli kiinnostava kappale. Yksi niistä oli juontajien puheessa "exumenia" tms.

Vastaus

Vastattu

Osoitteessa http://www.isuresults.com/results/season2223/ec2023/ (viitattu 31.1.2023) löytyvät kysymäsi tiedot. Valitse ensin haluamasi kategoria - esim. women - free skating results, saat listan osallistujista ja heidän pisteistään. Klikkaamalla kilpailijan nimeä löydät tiedot hänen tällä kilpailukaudella käyttämästään musiikista (Music Free Skating). Kimmy Repondin vapaaohjelman taustalla soi Musen Exogenesis Symphony, olisiko kyse tästä?