Tahtoisin tietää laulusta, jonka Sarita Harma laulaa Säädyllinen Murhenäytelmä -elokuvan lopputekstien aikana ja onko olemassa siihen nuotteja. Myös elokuvan …

Kysytty

Tahtoisin tietää laulusta, jonka Sarita Harma laulaa Säädyllinen Murhenäytelmä -elokuvan lopputekstien aikana ja onko olemassa siihen nuotteja. Myös elokuvan
pianokappaleet kiinnostavat, lähinnä nuotteja etsin? Voiko elokuvan musiikista saada tietoa muualta kuin itse lopputeksteistä, jos mitään soundtrackalbumia tai nettisivua ei ole?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjaston Säädyllinen murhenäytelmä -videot ovat kaikki lainassa. Sen verran kuitenkin sain selville, että musiikki on Kuulan ja Merikannon, sovittaja Trbojevik.

Myös esim. Moviezine FreaX -elokuvalehden sivuilla (http://www.freax.com/fin/saadyllinen_murhenaytelma.html) kerrotaan musiikista vain säveltäjien ja sovittajan nimet (Musiikki: Jovanka Trobojevic, Toivo Kuula ja Oskar Merikanto). Elokuvasta ei ole julkaistu soundtrackia.