Mistä löytäisin nuotit Panu Aaltion säveltämälle kappaleelle,joka soi tunnusmusiikkina elokuvassa Tummien perhosten koti?

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit Panu Aaltion säveltämälle kappaleelle,joka soi tunnusmusiikkina elokuvassa Tummien perhosten koti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottijulkaisua elokuvan musiikista ei ole, joten kannattaa kysyä suoraan säveltäjältä itseltään. Panu Aaltiolla on nettisivusto ja sähköpostiosoite yhteydenottoja varten.

http://www.panuaaltio.com/
sähköposti: contact[at]panuaaltio.com