Otsikko
Taas! Koska olin hyvin tyytyväinen saadessani teiltä, ja vieläpä huippunopeasti, vastauksen reilu kuukausi sitten lähettämääni musiikkiaiheiseen kysymykseen,…

Kysytty

Hei taas! Koska olin hyvin tyytyväinen saadessani teiltä, ja vieläpä huippunopeasti, vastauksen reilu kuukausi sitten lähettämääni musiikkiaiheiseen kysymykseen, käännyn jälleen puoleenne... Mahtaako olla olemassa Simo Salmisen esittämiä huumorilauluja sisältävää äänitettä (mm. Pornolaulu, Alle lujaa ja se "puhelaulu", jossa "muijalle tarttis saada töitä, mutta ittestä ei niin väliä")? Näitä päivän piristysruiskeita kuulee harvakseltaan radiosta, eikä kasettia yleensä ole käsillä... Kiitos paljon jo etukäteen vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin äänitteeltä Huumorimiehiä;Rotestilaulu löytyy
kappaleet Pornolaulu sekä alle lujaa. Olisikohan tuo
"muija-juttu" juuri tuo Rotestilaulu.Se löytyy ainakin samalta äänitteeltä.(sekä kasettina että cd-levynä, ainakin paikalla Paloheinän kirjastossa sekä Puistolassa.