Otsikko
Täällä kysyttiin onkimispaikoista ja sieltä tuli vajaa vastaus. Eli löytyykö jostain tietoa ns yleisistä paikoista minne voi mennä onkimaan. Kiinnostaisi.

Kysytty

Täällä kysyttiin onkimispaikoista ja sieltä tuli vajaa vastaus.
Eli löytyykö jostain tietoa ns yleisistä paikoista minne voi mennä onkimaan.
Kiinnostaisi.

Vastaus

Vastattu

Onkia saa periaatteessa missä tahansa. Ei siis ole olemassa erikseen onkimiseen osoitettuja paikkoja. Toki esimerkiksi uimarannalla tai toisen laiturilla ei saa onkia. Hyviä onkimispaikkoja voi etsiä esimerkiksi Suomen Vapaa-ajankalastajien verkkosivujen Kalastuspaikat-hausta valitsemalla kalastusmenetelmäksi onkimisen.