Otsikko
Syksyllä tulee BenX niminen elokuva. Se perustuu Nic Balthazar:in kirjaan jonka nimi ilmeisesti on "Nothing was all he Said". Onko tällaista kirjaa/pokkaria…

Kysytty

Hei, Syksyllä tulee BenX niminen elokuva.
Se perustuu Nic Balthazar:in kirjaan jonka nimi ilmeisesti on "Nothing was all he Said". Onko tällaista kirjaa/pokkaria saatavilla missään lainattavaksi tai ostettavaksi kun en löydä mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Belgialaisen Nic Balthazarin ohjaama filmi Ben X pohjautuu Balthazarin vuonna 2002 julkaistuun kirjaan ’Niets was alles wat hij zei’. Englanniksi käännettynä kirjan nimi olisi ’Nothing was all he said’, mutta mistään ei löydy viitteitä, että kirja olisi vielä ilmestynyt englanniksi. Montrealissa on tänä vuonna ilmestynyt kirjasta ranskaksi muokattu laitos nimeltään BenX.