Vielä esim. 1980-luvulla koulut alkoivat maassamme syksyllä samana päivänä joka kunnassa. Minä päivänä koulut alkoivat vuonna 1987? (Tod. näk. ti 11. tai to 13…

Kysytty

Vielä esim. 1980-luvulla koulut alkoivat maassamme syksyllä samana päivänä joka kunnassa. Minä päivänä koulut alkoivat vuonna 1987? (Tod. näk. ti 11. tai to 13. elokuuta. Kumpana päivänä?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1987 Helsingissä kouluvuosi alkoi tiistaina 18.8. Tämä tieto löytyi päivälehdestä(HBL), mutta asian voinee vielä tarkistaa Helsingin kaupungin opetusvirastosta.