Suomi 1900-2000 teossarjasta on tehty neljä osaa, ja aikoinaan oli lupailtu että tulisi viideskin osa, onko sitä olemassa? Kustantaja: Kouvola : R.A.-teos

Kysytty

Suomi 1900-2000 teossarjasta on tehty neljä osaa, ja aikoinaan oli lupailtu että tulisi viideskin osa, onko sitä olemassa? Kustantaja: Kouvola : R.A.-teos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 2007 julkaistu neljäs osa näyttää edelleen olevan Suomi 1900-2000 -teossarjan viimeisin. R.A.-teos on lopettanut toimintansa vuonna 2016.