Otsikko
Denna gång kom det ingen påminnelse från Er och nu har jag förnyat lånen, men jag såg att jag har förseningar att betala 1,20 euro. Hur går det till att betala…

Kysytty

Denna gång kom det ingen påminnelse från Er och nu har jag förnyat lånen, men jag såg att jag har förseningar att betala 1,20 euro. Hur går det till att betala via nätbanken?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tyvärr har vi haft problem med påminnelser, som sänds i förväg. Vi hoppas, att felet korrigeras snarast.
Via nätbanken går det ännu inte att betala. Du kan betala följande gång, när du kommer till biblioteket.