Siirsin VHS:ltä DVD- levylle vanhoja kaitafilmejä. Miten ne siirretään DVD:ltä muistitikulle?

Kysytty

Siirsin VHS:ltä DVD- levylle vanhoja kaitafilmejä. Miten ne siirretään DVD:ltä muistitikulle?

Vastaus

Vastattu

Jos filmit on poltettu levylle niitä tuskin voi noin vain siirtää muistitikulle? Tätä kysyisin firmasta joka teki tuon siirron levylle tai jos teitte sen itse, tiedostot voisivat löytyä siitä koneesta / ohjelmasta, jolla teitte siirron / konvertoinnin.