Shadowsin tunnetuimpia kappaleita nuottina, jossa täytyy näkyä myös kitaratabulatuurit?

Kysytty

Shadowsin tunnetuimpia kappaleita nuottina, jossa täytyy näkyä myös kitaratabulatuurit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Plussasta löytyi vain kysymäsi Hits of Shadows... partituurina (joka kuuluu Itäkeskuksen kokoelmiin, mutta oli tällä hetkellä lainassa). Alla olevassa luettelossa ovat ne Plussasta löytyvät Shadowsin kitaranuotit, joissa on tabulatuurinotaatiot.
Fonosta tai Arskasta (Lindassa) kannattaisi ehkä myös etsiä.

Nro Tekijä Teoksen nimi Vuosi
1. King, B. B., (esitt.) Blues guitar collection 1958 to 1998 NUOTTI
2. Sepultura. (esitt.) Schizophrenia / [Performance by] S 1995 NUOTTI
3. Moore, Gary, (esitt.) Ballads and blues--1982-1994 / [Pe 1995 PARTIT
4. Rock:--The '60s Authentic transc 1994 NUOKAS
5. Rock--The '60s--Authentic transcri 1994 NUOTTI
6. The Guitar sourcebook of rhythm & 1994 NUOTTI
7. Albatross--Plus 9 more great guita 1993 NUOTTI
8. Apache--Plus 9 more great guitar i 1993 NUOTTI
9. Moore, Gary After hours--authentic transcripti 1993 NUOTTI
1. King, B.B. King of the Blues--Guitar tab edit 1993 NUOTTI
2. Donahue, Jerry The Original guitar styles of Jerr 1992 NUOTTI