Sei Shonagon Tyynynaluskirja on ollut varattavissa ja "tilaus peruttu" yms yms, mitä on tapahtunut?

Kysytty

Sei Shonagon Tyynynaluskirja on ollut varattavissa ja "tilaus peruttu" yms yms, mitä on tapahtunut?

Vastaus

Vastattu

Helmet-sivulla on tällainen tieto:

"

Tyynynaluskirja / Sei Shonagon ; suomentanut : Miika Pölkki. /ILMESTYMINEN EPÄVARMAA, TILAUKSET PERUTTU. EI VOI VARATA

Shonagon, Sei

Kuva poistettu. Kirja | Teos | 2016-04-15 /uusi ilmestymispäivä 15.03.2018. Uusi ilmestymispäivä 15.3.2019."

Kustantaja ei siis ole saanut kirjaa ulos ja ilmestyminen on epävarmaa. Jos haluat tietää tarkemmin, kannattaa kysyä suoraan kustantajalta.

3 ääntä

Kommentit