Saisko tietoo Konevitsasta? Mä teen esitelmää Konevitsasta ja tarvisin tietoo aika paljo et jos saa pyytää niin mä haluisin tietoo tai aineistoo Konevitsasta...

Kysytty

Saisko tietoo Konevitsasta? Mä teen esitelmää Konevitsasta ja tarvisin tietoo aika paljo et jos saa pyytää niin mä haluisin tietoo tai aineistoo Konevitsasta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Konevitsan luostarista kertovat esimerkiksi seuraavat kirjat:
*Konevitsan luostari (1983)
*Konevitsan Antti (1985)
*Raivo:Hiekan pyhä Konevitsan luostari (1990)
*Konevitsan luostari (1993)
*Anttila:Karjalan luostarit (1994)

Konevitsasta löytyy myös lehtiartikkeleita, esimerkiksi:
*Konevitsan luostari elpyy sotilaiden saarella/Kodin kuvalehti 1991 ; 16
*Konevitsan luostarisaari avautuu /Arsis 1991 ; 3
*Konevitsan luostarin uusi herääminen /Kodin kuvalehti 1999 ; 11
*Konevitsan kellot soivat taas /Et-lehti 1999 ; 8
*Missä olet, ihmeitätekevä Jumalanäiti? Kaltio 2000 ; 5