Saisinko tietoa Tomi Kontiosta ja hänen kirjoittamistaan kirjoista.

Kysytty

Saisinko tietoa Tomi Kontiosta ja hänen kirjoittamistaan kirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavilta verkkosivuilta löytyy perustietoa Tomi Kontiosta:

http://www.tammi.fi/ Kirjailijat, valitse valikosta Kontio Tomi

http://kirjailijat.kirjastot.fi

Myös seuraavasta teoksesta löytyy tietoa Tomi Kontiosta:
Kotimaisia lasten- ja nuorten kirjailijoita 4. (toim. Ismo Loivamaa).
Kirja löytyy Vammalan kirjaston käsikirjastosta.

Aleksi –artikkeliviitetietokannasta löytyy useita viitteitä artikkeleihin, jotka käsittelevät Tomi Kontiota. Tässä muutama esimerkki:

Laaninen, Tiina: Runoilija Tomi Kontio: "Olen riippuvainen naisista" (Mies puhuu naisesta). Anna 2006, nro 33-34, sivu 42-45;

Kankkunen, Sarianna: Ei tästä muuria tullut. Virke 2006 ; 2 ; 29-31;

Sharma, Leena: Paluu todellisuuteen. Suomen kuvalehti 2005 ; (89) ; 45 ; 54-57;

Kuosmanen, Ilkka: Kun Apollo kohtaa Dionysoksen. Tomi Kontio on Itä-Helsingin suuri romantikko. Etelä-Suomen sanomat (ESS) 2005-04-26;

Nevala, Marjo: Miehen puhetta. Kotiliesi 2005 ; 10 ; 12-17;

Kerttula, Suvi: Sirkustirehtöörin kaksospojat : "isä antoi aina tilaa seikkailuille". Eeva 2004 ; 4 ; 42-46;

Salonen, Tero: Melkein tavallinen Tomi Kontio. Image 2003 ; (19) ; 9-10 ; 28;

3 ääntä

Kommentit

Et.