Saakohan mistään enää Metro-tyttöjen albumeita? Erilaisilta kokoelmalevyiltä heidän kappaleitaan löytyy, mutta kokonaisia levyjä en ole löytänyt.

Kysytty

Saakohan mistään enää Metro-tyttöjen albumeita? Erilaisilta kokoelmalevyiltä heidän kappaleitaan löytyy, mutta kokonaisia levyjä en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsit ilmeisesti CD-muodossa olevia albumeja. Ainakin Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy CD-äänilevyinä kaksi Metro-Tyttöjen laulukokoelmaa (Unohtumattomat 1 ja 2). Nämä sisältävät yhteensä 42 heidän keskeisintä levytystään. Ota yhteyttä musiikkiosastolle (182325) tai tule käymään!