Saako kirjastoon mennä koiran kanssa?

Kysytty

saako kirjastoon mennä koiran kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joihinkin HelMet-kirjastoihin on sallittua mennä koiran kanssa, toisiin taas ei. Jos katsot sivua http://www.helmet.fi/fi-FI, näet yläoikealla kohdan "Löydä kirjastosi". Valitse siitä se kirjasto, johon haluat mennä. Kirjaston nimen ja osoitteen alapuolella on pieniä kuvakkeita; jos yksi niistä on pieni koiran kuva, kirjastoon saa ottaa koiran mukaan.

68 ääntä

Kommentit

Kuvakkeita ei löytynyt, mutta Palvelut-valikosta löytyi tieto siitä, ovatko koirat sallittuja.