Otsikko
Saako jostain tiedon, mikä on ollut kirjan painosmäärä? ISBN-keskukseen kai määrä ilmoitetaan, mutta näkeekö sen tai voiko sitä kysyä jostain?

Kysytty

Saako jostain tiedon, mikä on ollut kirjan painosmäärä? ISBN-keskukseen kai määrä ilmoitetaan, mutta näkeekö sen tai voiko sitä kysyä jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedon painosmäärästä saa varmimmin teoksen kustantajalta tai kirjailijalta. Erillistä rekisteriä ei ole. Tekijänoikeuslaissa määritellään, että yksittäisen painoksen suuruus saa olla enintään 2000 kappaletta.

2 ääntä

Kommentit

Painosmäärä saa olla enintään 2000 kpl, ELLEI MUUTA SOVITA.