Otsikko
Jyväskylän yliopiston vapaakappalekirjastossa ei ole KALEVAa vuodelta 1958, minulla on luultavasti 1.11.1958 ilmestynyt artikkeli, jossa sanotaan "Palaamme…

Kysytty

Jyväskylän yliopiston vapaakappalekirjastossa ei ole KALEVAa vuodelta 1958, minulla on luultavasti 1.11.1958 ilmestynyt artikkeli, jossa sanotaan "Palaamme tähän huomattavaan näyttelyyn yksityiskohtaisemmin seuraavassa numerossamme" ja haluaisin nyt lukea tuon seuraavan numeron kyseisen artikkelin? Yritin hakea Pasilan/HKI kirjastosta, mutta eikö sielläkään säilytetty? Mikrofilmattu Kalevaa 1950-luvulla (eikä nytkään)? Onko Teillä 1950-luvun Kalevat missä muodossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjastossa säilytetään Kalevaa sekä mikrofilmillä että paperimuodossa. 1950-luvun Kalevat löytyvät. Mikrofilmejä voi pyytää kaukolainaksi muihin kirjastoihin.