Saako jossakin lukea Melody Maker -lehteä vuodesta 1967 ? Netissä mainitaan usein "Entertainment Industry Magazine Archive", onko mahdollista päästää sinne…

Kysytty

Saako jossakin lukea Melody Maker -lehteä vuodesta 1967 ? Netissä mainitaan usein "Entertainment Industry Magazine Archive", onko mahdollista päästää sinne jostakin kirjastosta ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kautta ei pääse netissä lukemaan vanhoja Melody Maker -lehtiä mainitsemasi sivun kautta tai muutenkaan.
Kuopion Varastokirjastossa lehtiä on vuosilta 1975(vajaa), 1983 (vajaa), 1984 (koko vsk.), 1985,1986 (vajaat), 1987-2000 (koko vsk:t). Varastokirjastosta lehtiä lainataan kaukolainaksi kirjastosi kautta.