Ruotsissa asuva serkku kehui kovasti lukemaansa kirjaa ja kysyisin löytyykö Suomesta esim. kirjastotsta tätä teosta. Valitettavasti en ole varma kirjoittajan…

Kysytty

Ruotsissa asuva serkku kehui kovasti lukemaansa kirjaa ja kysyisin löytyykö Suomesta esim. kirjastotsta tätä teosta. Valitettavasti en ole varma kirjoittajan nimen oikeinkirjoituksesta mutta kirjan nimi on (en) tysk unge ja kirjoittajan nimi: Camilla Leckeberg (?????)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kirjailija Camilla Läckberg ja hänen teoksensa Tyskungen. C. Läckbergin teoksista on suomennettu kolme: Jääprinsessa, Kivenhakkaaja sekä Saarnaaja. Tyskungenia ei ole vielä suomennettu. Kirjoja löytyy sekä suomeksi että ruotsiksi useista kirjastoista.

2 ääntä

Kommentit