Otsikko
Ruotsalainen laulu Det enda jag vet... det är att nåden räcker.. Onko se suomeksi yks ainoa. Haluaisin kuunnella laulua suomeksi jostain netiltä ja opetella…

Kysytty

Ruotsalainen laulu Det enda jag vet... det är att nåden räcker..
Onko se suomeksi yks ainoa. Haluaisin kuunnella laulua suomeksi jostain netiltä ja opetella sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin verkosta laulun sanat ruotsiksi, laulu on säveltäjä-sanoittaja on Lydia Lithellin Det enda jag vet tai myös nimellä Det enda som bär. Etsin kirjaston aineistotietokannoista, Fono.fi:sta, kansallisdiskografiasta ja Youtubesta, löysin vain tiedon siitä, että laulu on esitetty nimellä Sen tiedän mä vaan ja että siitä on tallenne Kansalliskirjastossa julkaisussa Laita laulusi soimaan. En kuitenkaan löydä sitä Youtubesta enkä tuota julkaisua Finna.fi:stä kirjastosta lainattavana versiona, ainoastaan Kansalliskirjaston kuunteluhuoneessa kuunneltavan. Sitä on laulanut baptistiseurakunnan kuoro, joten ehkä Baptistiseurakunta osaisi auttaa. Ruotsiksi se löytyy levytyksinä ja Youtubesta.

Lukijalta saimme kommentin, jossa ehdotetaan seuraavaa:

Täältä löytyy virsi, joka uskoakseni on tämä kyseinen virsi suomeksi.

https://www.sley.fi/sk342/

Siionin kannel nro 342

1 ääntä

Kommentit

Täältä löytyy virsi, joka uskoakseni on tämä kyseinen virsi suomeksi.
https://www.sley.fi/sk342/
Siionin kannel nro 342

Kiitos paljon!