Rekisteröidyin Flipsteriin. Lukeminen sujui hyvin. Nyt noin kuukauden kuluttua Flipster sulkeutui minulta. En pääse uudelleen rekisteröitymään. Mitä tehdä?

Kysytty

Rekisteröidyin Flipsteriin. Lukeminen sujui hyvin. Nyt noin kuukauden kuluttua Flipster sulkeutui minulta. En pääse uudelleen rekisteröitymään. Mitä tehdä?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kortin haltijana sinun ei tarvitse rekisteröityä. Jos sinulla on voimassaolova kirjastokortti, pääset Helmet sivuston kautta lehtipalveluun suoraan. Kun haluat lukea lehtiä kotoa tai muualta kirjaston ulkopuolelta, sinulta kysytään kirjastokortin numero (Library card number). Kirjoita riville numero kirjastokortistasi.