Otsikko
Raumalla on Kaarlo Reunasen veistämä 1918 punaisten muistomerkki. Forssassa on tasan samanlainen punaisten muistomerkki. Onko Forssankin muistomerkin tehnyt…

Kysytty

Raumalla on Kaarlo Reunasen veistämä 1918 punaisten muistomerkki. Forssassa on tasan samanlainen punaisten muistomerkki. Onko Forssankin muistomerkin tehnyt Kaarlo Reunanen?

Vastaus

Vastattu

Forssan punaisten muistomerkistä löytyy vain tieto, että sen on pystyttänyt työväenjärjestöt vuonna 1945.

Lähde:

Työväenliike.fi: http://www.tyovaenliike.fi/muistomerkit/punaisten-muistomerkki-37/