Otsikko
Rakkaan ystävän hautajaisiin, tarvittas runo siihen korttiin!

Kysytty

rakkaan ystävän hautajaisiin, tarvittas runo siihen korttiin!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Tässä muutama kirja, josta voi etsiä sopivia runoja:

- Vain unen varjo : kaipuun ja surun runoja / toim. Hannele Koivunen
- Aika on jäähyväisten : lohdutuksen sanoja suruun / toim. Katriina
Yliruusi
- Runoja surusta /toim. Sanna Jaatinen
- Muista runolla : nykyrunoutta vähän joka juhlaan / toim. Irina
Björkman
- Elämäsi matkalle (mietelauseita ja runoja, luokka 10.8)
- Surun sylissä : lohduttavia ajatuksia