Otsikko
Suosituksia Håkan Nesserin lukijalle

Kysytty

Rakastan Håkan Nesserin kirjoja! Sitä inhimillisyyttä, psykologiaa ja ymmärrystä! Olen hänen kirjansa pian lukenut. Voitteko ystävällisesti löytää minulle samantyyppisen kirjailijan kirjoja? En voi lukea raakuuksia enkä murhan turhaa tarkkaa mässäilyä! KIITOS ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dekkareista voisit kokeilla Katie Atkinsonin Jackson Brodie -sarjaa, Fred Vargasin Komisario Adamsberg -sarjaa tai Tana Frenchin Dublinin murhat -sarjaa. Kerstin Ekmanin Tapahtui veden äärellä rakentuu murhatutkinnan ympärille, mutta on ennen kaikkea psykologinen romaani.

Muuntyyppisestä kirjallisuudesta voisi suositella Rachel Cuskin, Jenny Offillin tai Annamari Marttisen teoksia.