Harry Potter -tapahtumat Seinäjoen pääkirjastossa

Kysytty

Hei! Poika (9v) on nyt innostunut Harry Pottereista. Muistelen, että kirjastolla oli jossain vaiheessa joku tapahtuma Harry Potterin merkeissä ja olisiko siinä yhteydessä ollut puhetta Harry Potter -ryhmästä, joka kokoontuisi kirjastolla säännöllisesti? Muistankohan ihan väärin vai sattuuko teillä olla tietoa tällaisesta ryhmästä? Poika olisi kovin innokas keskustelemaan aiheesta muiden innostuneiden kanssa :)

Vastaus

Vastattu

Meillä Seinäjoen pääkirjastolla vietettiin viime helmikuussa Harry Potter -päivää, joka piti sisällään monenlaista Potter -henkistä toimintaa. Todennäköisesti myös ensi vuonna samoihin aikoihin järjestämme jälleen kyseisen päivän. Sitä mainostamme kyllä etukäteen, joten kannattaa seurata kirjaston nettisivuja https://kirjasto.seinajoki.fi/

Syksyllä 2018 meillä kokoontui myös kerran kuukaudessa Harry Potter -teemakerho, mutta valitettavasti tällä hetkellä kerho ei kokoonnu.